bong joon ho oscar 10022020 ap

 

Από παρέμβαση στο άρθρο του Πετρίδη

 

https://www.apotis4stis5.com/film-tv/filmtv/42410-elena-xarbila-hthopoios-tragoudopoios

 

Διαφορες καταστασεις οδηγουν το θεσμο στο να φθινει:


1. Η μετριοτητα των ταινιων. Κακα τα ψεματα, ακομη και τα Παρασιτα δεν ειναι καμια κλασσικη ταινια. Αν ηταν Αμερικανικη αμφιβαλω αν θα ηταν και υποψηφια.


2. Η ελλειψη μεγαλων νεων σταρ.


3. Η ηθικη πτωση του Χολλυγουντ.
Το Metoo μας τελειωσε πολυ γρηγορα. Ομως η σταμπα οτι ολοι σιωπουσαν ενω ΗΞΕΡΑΝ εμεινε.


4. Η ολο και αυξανομενη αντιπαθεια του κοσμου για τους σταρ-ακτιβιστες-του-κ*λου, που σε καθε ευχαριστηριο λογο πρεπει να λυσουν και απο ενα κοινωνικο θεμα, αλλα οι περισσοτεροι καταληγουν να βγαινουν απολυτοι υποκριτες κανοντας την ματαιοδοξη ζωαρα τους εις βαρος οσων κηρυττουν.


5. Οι ψηφοφοροι του Τραμπ απεχθανονται τους περισσοτερους σταρς και μαλλον δεν πολυασχολουνται με την τελετη, πραγμα που εξηγει την πτωση στα νουμερα. Πχ εγω προσωπικα αγαπω τη Τζεην Φοντα, γουσταρω τρελλα που κανει ακτιβισμο στα 81 και πολυ χαρηκα που εδωσε το βραβειο καλυτερης ταινιας. Οι ρεμπουμπλικανοι ομως τη θεωρουν προδοτρα λογω αυτου που εκανε στο Βιετναμ.

 

Τα Οσκαρ ηταν λαμπερα οταν τα λαμπερα αστερια τους περιοριζονταν στο να αστραφτουν. Τωρα επικρατει μαλλον μια συγχυση..

 

Ψιλοβαρετουλια και προβλεψιμα, οπως ολα τα τελευταια χρονια που κυριαρχουν μετριες ταινιες. Η εκπληξη ηταν το Parasite, που προσωπικα δεν καταλαβαινω τον τρελλο ενθουσιασμο, αλλα απο το περσινο νικητη χιλιες φορες το Κορεατικο. Σε καθε βραβειο που επαιρνε το ..Παρασιτο, το κοινο μεσα στην αιθουσα παθαινε απανωτους οργασμους!

 


Το τελεκαστ χωρις κεντρικο παρουσιαστη ειχε τα θεματακια του, καποιοι καλεσμενοι, τραγουδιστες και παρουσιαστες απλα βγηκαν στη σκηνη χωρις καμια αναγγελια, ενω με την παρεα βρεθηκαμε να απορουμε τι δουλεια ειχε ο Εμινεμ να τραγουδαει στη σκηνη ενα τραγουδι απο το 2003?

 


Απροπο, να πουμε οτι τα νουμερα δεν ηταν καλα..ρεκορ χαμηλοτερης τηλεθεασης..
Αυτα εχει η πχιοτητα ;)

 

Blah Blah Blah