Κείμενο από τον Κωστή Δ. Μπίτσιο

  1. «Mad Max: Fury Road»



    bestfilm

  2. «Εντελώς άγνωστοι/PerfettiSconosciuti»



  3. «The Revenant»




    Γράψαμεhttp://www.apotis4stis5.com/film-tv/filmtv/15671-kritiki-gia-to-the-revenant

  4. «Inside Out (3D)»




    Γράψαμε: 
    http://www.apotis4stis5.com/film-tv/filmtv/13013-kritiki-gia-to-inside-out


     
  5. «Suntan»



  6. «Black Mass»




  7. «Whiskey Tango Foxtrot»




  8. «Sicario»



  9. «The Danish Girl»



    Γράψαμε: http://www.apotis4stis5.com/film-tv/filmtv/15850-kritiki-gia-to-danish-girl

  10. «Brooklyn»




Καλύτερη αντρική ερμηνεία: ο EddieRedmayneστο «TheDanishGirl».

 

bestactor

 

 

Γράψαμε: «...Ο Redmayne ξεπερνά την περσινή απόδοσή του, αναδεικνύοντας με λεπτεπίλεπτες εκφράσεις και κινήσεις το συναισθηματικό κόσμο της ηρωίδας του. Χωρίς υπερβολή εκπέμπει το διχασμό της Lili, που αρχικά καταλήγει σε άρνηση της φύσης της. Ο Redmayne παίζει σαν να μην είναι σκηνοθετημένος. Επιδεικνύει θάρρος, που απαιτείται στην τολμηρή fullfrontal σκηνή του έργου, όπου ο καλλιτέχνης ξεγυμνώνει σώμα και ψυχή στο κοινό. Η πραγματική ιστορία του διεμφυλικού EinarWegener/EddieRedmayne, που αποφάσισε να ταυτίσει την εμφανισιακή του ταυτότητα με την ψυχική, μπορεί να χάσει το Όσκαρ μόνο από την πραγματική ιστορία του HughGlass/LeonardoDiCaprio στο «TheRevenant».

 

Καλύτερη γυναικεία ερμηνεία: η AllisonJanney στο «Tallulah

 


Καλύτερος Σκηνοθέτης:
 ο AlejandroGInarrituγια το «TheRevenant».

 

bestdirector

 

 

Γράψαμε: «...Η κάμερα παρακολουθεί αδιάκριτα τους ηθοποιούς είτε πίσω από την πλάτη τους είτε περιστρεφόμενη κατά 360 μοίρες. Πλησιάζει πολύ κοντά στα πρόσωπά τους, ευρισκόμενη πάντα στο κέντρο των εξελίξεων, αλλάζοντας κάθε τόσο το σημείο εστίασης, χωρίς να ενδιαφέρεται ο σκηνοθέτης για το αν χάνει έτσι τον ήχο των πλάνων που αφήνει πίσω του. Νομίζεις ότι οι σκηνές έχουν στηθεί κυκλικά και στη μέση βρίσκεται η κάμερα.»